Blogul de companie e un instrument de comunicare “la moda”. Util, fara indoiala si inovator prin definitie. Eficient devine in timp si cu multa munca. Sustinuta. Si totusi, cand e cazul sa-ti faci blog de companie?
Raspunsuri libere la o intrebare retorica:
1. Cand ai inteles ce e un blog si nu risti sa-l confunzi cu alte instrumente de comunicare.
2. Cand domeniul tau de activitate se preteaza la acest gen de comunicare. Bad news, nu orice domeniu de business e compatibil cu bloggingul.
3. Cand lansarea unui blog face parte dintr-un plan riguros de comunicare. Nu lansam un blog doar pentru ca e trendy si pentru ca are si concurenta!
4. Cand avem resurse (timp, oameni, informatii relevante) pentru a investi in acel blog. Altfel, in scurt timp, vom imbogati cimitirul de bloguri.
5. Cand credem ca suntem dispusi sa a vem un dialog real, onest, deschis si constant cu publicul nostru.
6. Cand credem ca suntem gata sa ne expunem la critici, o parte din ele gratuite si rau-voitoare.
Alte opinii?
No comments:
Post a Comment