Miercuri

Unii au superstitii cu marti 13, altii au cu miercuri 26, altii au cu miercuri pur si simplu. Nu vreau sa vorbesc despre superstitii. Vreau sa vorbesc de miercuri. Miercuri de azi. In fiecare miercuri  ma trezesc si simt ca e miercuri. Miercuri are miros de spirit liber, de flori minunate, de lucruri facute pe jumatate (nu bine sau rau, doar facute), de zapada in mijlocul lui august. Azi e miercuri, asa a  fost si saptamana trecuta, nu stiu daca mai devreme sau mai tarziu dar a  fost, si inainte de asta a mai fost o miercuri,  la  fel si inaintea ei tot o miercuri .Nu am calculat niciodata cate miercuri am  trait pana acum dar  cred ca as avea cateva zeci sau poate sute de miercuri de viata. Hai sa ne masuram viata in miercuri doar in miercuri!!!! Sa-l dam jos de la  putere pe domnul an si sa instauram dictatura miercuriana! Dictatura  cu prevederi clare in  ceea ce priveste viata traita! Asa ar implica in mod direct sa ne sarbatorim ziua in fiecare saptamana. Si miercurea toata lumea sa iasa in pub si sa bea bere pana la 4 dimineata!!

De 3 ani in fiecare saptamana e miercuri negresit si am dezvoltat o  obsesie compulsiva pentru ea , poate  din lipsa de activitate la ceea ce unii dintre noi numesc birou, job, sau dintr-o placere sadica de a masura cate zile mai sunt pana  la o noua miercuri sau pana la un nou “altceva”.
Nu  cred ca imi place miercurea cu adevarat! Ce e asa  de placut la ea?!! Ma simt ca si cum cineva a modificat ceva in mintea mea intentionat apoi a disparut fara sa mai dea socoteala! Oricum ar fi azi pentru mine e miercuri,! Nu exista nimic important de facut! Nimic important in afara de mine si lucruri si fapte alcatuiesc inventate special pentru mine!
Tastez asadar cu fervoare: “cosuri cadou de Paste”. Puzderia de rezultate afisate imi trezeste o bucurie interioara inocenta, asemenea unui copil. Aleg cel mai scump si aratos cos de trandafiri rosii sangerii pe care imi atintesc privirea! Ce conteaza daca imi permit sau nu? Doar e miercuri! Curierul va avea o miercuri foarte lunga…

No comments:

Post a Comment